Centra raksti - WWW.HUMAN.LV - Ko sniedz raudzīšanās debesīs?
Latviski По русски English
Apmācības skolā
Par skolu
Atsauksmes
Sarunas ar skolotāju
Bibliotēka
Kontakti


Cik Jums ir gadu?
Mazāk par 14
14-17
18-21
22-28
29-39
40-55
virs 55
 
(Nobalsot varat vienreiz dienā)
balsošanas rezultāti »

.
 
Ko sniedz raudzīšanās debesīs?

Šo vingrojumu pilda vienu reizi dienā, 10 minūtes (ilgāk nevajag, jo tas var izraisīt slimību saasināšanos.) Nepilda pēc ēšanas! Pilda pirms ēšanas, jo tad daudz mazāk gribēsies ēst.
Ja ir auksts, var pildīt, skatoties caur tīru logu. Bez brillēm vai kontaktlēcām (ja tas ir grūti, tad pirmajā pusē skatieties caur brillēm, pakāpeniski saīsinot šo laiku). Ideālā variantā – brīvā dabā.
Skatieties debesīs no rīta vai dienā, saules aktivitātes laikā. Izvēlieties tādu debesu laukumu, lai saule būtu aiz muguras, citādi būs pārāk liels sasprindzinājums acīm, bet tas nav nepieciešams. 
Nav svarīgi vai debess ir skaidra, ar mākoņiem, lietu vai sniegu.
Ķermeņa poza: ērta, atslābināta sēdus vai guļus.
Pēc skatīšanās, obligāti 4 – 5 minūtes atpūsties ar aizvērtām acīm!!!
Nodarbības laikā izslēdziet telefonu, televizoru, radio..., brīdiniet tuviniekus, lai netraucē.

Medicīnā ir tāds terapijas veids - krāsu terapija. Sen zināms, ka dažādas krāsas var atstāt noteiktu ietekmi uz cilvēku. Zila vai zaļa krāsa nomierina, bet sarkana – satrauc utt. Ja satrauktu cilvēku ievedīs istabā, kurā ir zaļu vai zilu toņu tapetes, burtiski pēc dažām minūtēm, viņš nomierināsies.
To izmanto arī sportā: peldēšanā, skriešanā... Īsās distancēs, kur nepieciešams savākties un maksimāli koncentrēties, sportists velk brilles ar sarkaniem stikliem, bet garās distancēs – ziliem.

Atgriežamies pie debesīm... Lai gan, vēl viena maza atkāpe... Bieži vien ārsti saviem pacientiem veselības stiprināšanai iesaka lietot vitamīnus. Vitamīnus, kā likums, ražo pārstrādājot dažādus augus. Bet augi šīs nepieciešamās vielas izstrādā, saņemot saules gaismu.
Ja cilvēks spēj apzināti uzņemt šo saules gaismu (un spektrā ir visas krāsas), tad viņš tiešā veidā uzņems šo vitamīnu barību. 
Dažkārt, skatoties debesīs, pamana, ka debesu laukums, kuru vēro, maina krāsu. Teiksim, visa debess ir zilā krāsā, bet neliels laukums pēkšņi kļūst oranžs vai dzeltens! Pēc tam mainās uz zaļu.
Dotajā gadījumā izskaidrojums ir šāds: mūsu organismam nepietiek noteikta veida enerģijas, ko satur tā vai cita krāsa (saules spektra krāsas).
Zināms, ka cilvēka enerģētiskajā tēlā atrodas enerģijas uztvērēji un transformatori – čakras, kas atbild par dzīvības enerģijas izplatīšanu cilvēka orgānu sistēmās no fizioloģijas līdz psihei, ieskaitot prātu un apziņu. Katrai čakrai ir sava krāsa. Pati zemākā – sarkana, augstākā – violeta (varavīksnes krāsas). Šeit nav nepieciešams skaidrot, par ko konkrēti atbild katra čakra, par šo tēmu sarakstītas vairākas grāmatas un raksti.
Ja debesu krāsa mainās, tas nozīmē, ka noteiktajā enerģijas centrā nepieciešama enerģijas papildināšana. Piemēram, zaļā krāsa, var norādīt uz noteiktām problēmām vai hormonāliem traucējumiem sirds apgabalā. Šādā veidā mēs aizpildām iztrūkstošo krāsu un harmonizējam savu stāvokli.

Tagad atgriezīsimies pie debesīm...
 
Kā pilda šo vingrinājumu.
 
Pirms sākt nodarbību, sēdus (vai guļus) ērtā pozā, noņemam saspringumu, aizveram acis. Sēž 2-3 minūtes. Vienkārši pasēž un klausās apkārtējo pasauli. Neieklausās, neanalizē skaņas un negaida tās... Mana uzmanība vērsta uz iekšējo pasauli, un es it kā atrodos šo skaņu vidē. Tās var būtu putnu dziesmas, kaut kur var spēlēt mūzika, vēja šalkoņa... es vienkārši klausos apkārtējo pasauli (šis stāvoklis jau ir ļoti patīkams pats par sevi!) Un kaut kādā brīdī es sajūtu iekšējo mieru... tad nesteidzoties sāku atvērt acis.
Es neskatos mākoņu kontūras vai lidojošus putnus. Esmu ļoti labvēlīgs pret debesīm, tiecos izkust tajās... skatos kā dziļumā, cauri tām... es gribu tās dzirdēt... es klausos tās.
Nevajag uzturēt saspringumu acīs un miegties! Ja nogurāt – aizveriet acis, atpūtieties, pēc tam, nesteidzoties atveriet. Sejai nav jābūt saspringtai. Ļoti labi, ja uz sejas ir viegls smaids.
Kaut kur vingrojuma vidū, jūs varat iemigt – tas ir normāli! Tik spēcīgi tiek papildināta lēnprātība un miers. Ja Jūs nejauši iemiegat, tad pamostoties, lai nostiprinātu efektu, ne mazāk kā piecas minūtes vēl raugieties debesīs.
Pēc nodarbības, vēl 3-5 minūtes palieciet ar aizvērtām acīm, atpūtieties, paklausieties iekšējo pasauli. Necelieties uzreiz!

Nodarbojoties regulāri, jau pēc pāris dienām jūs pamanīsiet ievērojamu uzlabojumu emocionālajā stāvoklī. Jūs pamanīsies, ka esat kļuvuši daudz klusāki (iekšēji), uzmanīgāki un labvēlīgāki. Vairāk smaidīsiet! Vēlāk jūs sāksiet pamanīt veselības un pašsajūtas uzlabojumus.
Organisma attīrīšanās laikā, jūs variet sastapties ar esošo saslimšanu saasinājumu, jo tās tiek izgrūstas no organisma. Tas ir normāli, no tā nevajag baidīties. Ja saasinājums ir ļoti spēcīgs, saīsiniet skatīšanās laiku līdz 4-5 minūtēm.
Pieņemiet to par likumu – katru dienu veltīt laiku šim vienkāršajam uzdevumam. Tas ļaus jums dzīvē būt daudz stabilākam un stipram, saglabās iekšējo prieku un mieru.

Ja viss notiek regulāri, bez pārtaukumiem vai saasinājumiem, tad katru nedēļu var paildzināt par vienu minūti, lai vēlāk kopējais skatīšanās laiks būtu līdz 15 minūtēm. Ne vairāk!
Ja ir vēlēšanās vēl vairāk palielināt laiku vai palielināt šī vingrojuma efektu, nepieciešams iemācīties noteiktus elpošanas un fiziskos vingrojumus, tomēr tas darāms tikai instruktora vadībā.

Veiksmi!

Nodarbojoties Jums, var rasties, kādi nebūt jautājumi... jautājiet.

Andrejs Bašuns mācību pilnveidošanās centra “Cilvēka ceļš”, kursa “Smieklu terapija un dziļa relaksācija” instruktors
(www.new-human.ru), Rīga
(Šī raksta materiāls ņemts no pasniedzēja Genādija Givina cilvēka attīstības prakses lekcijas).
 

 
Atpakaļ · Nākošā · Iepriekšējā
   
  

Top.LV

 

 

 
Copyright © 2002-2017 Международный центр Путь человека.
Copyright © 2017 K.K.Kukurs